0
Teie ostukorvis ei ole tooteid.

0

×

Registration

Profile Informations

Login Datas

or login

First name is required!
Last name is required!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Email address is required!
This email is already registered!
Password is required!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Terms and Conditions are required!
Email or Password is wrong!

Tingimused

 

Käesolevates tellimusingimustes on teenusepakkujaks Ryynänen Consulting OÜ (edaspidi Müüja) ja tellimuse esitaja (edaspidi Klient),

kelle vahel on sõlmitud teenuste leping.

 

Toote kirjeldused ja pildid

-  Müüja vastutab täiel määral selle eest, et kõik antud kirjeldused ja tootepildid on võimalikult korrektsed ja tõetruud. Kuna kõik tooted on

tellitavad suurte variatsioonidena, võib toodete ja piltide vahel esineda väikeseid erinevusi.

- Kui toode on kollektsioonist maha võetud ja seda pole võimalik tellida, kustutakse see Kliendi tellimusest ja kui makse on juba tehtud, siis see korvatakse.

 

Hind 

- Kauba hinnale, mis on toodud Müüja veebilehel www.milieu.ee ei lisandu makse ega lisasid, peale saatmiskulu. Hinna sisse ei kuulu postikulu ja aksessuaarid,

mis on piltidel.

- Toodete hinnad on Eurodes.

- Kui esineb Müüjast mitte sõltuvaid asjaolusid, mis mõjutavad tellitava toote hinda, võtab Müüja Kliendiga ühendust ja täpsustab tellitava toote uut hinda.

 

Kauba eest maksmise kord

- Kauba hinna suurus on toodud kodulehel www.milieu.ee.

- Klient tasub kaubatasu 100% ulatuses Müüja poolt esitatud arve alusel.

- Juhul, kui Klient ei ole tasunud kauba eest tasumisele kuuluvat summat, ei edasta Müüja antut tellimuse töösse.

 

Maksmise viisid

- Meie kodulehel leiad mugavad ja kiired võimalused oma tellimuse maksmiseks.

- Meil saab maksta:

•    Mastercard ja Visa krediitkaardid

•    Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop, Pocopay ja Liisi ID

•    Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankk

•    PayPal

- Kõik maksmissüsteemid on turvalised ja Kliendi andmeid ei kuritarvitata.

- Toodete eest saab maksta Eurodes.

- Müüja ettevõte on isikuandmete vastutav töötleja, Müüja ettevõte edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

 

Müüja õigused, kohustused ja vastutus

Müüjal on õigus:

- Jätta teenus osutamata, kui kauba eest ei ole tasutud.

- Kehtestada toodele hinnad ja vajadusel neid muuta.

- Jätta teenus osutamata, kui teenuse osutamine muutub oluliselt raskemaks või võimatuks vääramatu jõu tõttu (sealhulgas, kuid mitte ainult sõda,

loodusõnnetus, streik, rahutused jne.).

Müüja on kohustatud:

- Tagama, et kõik tooted, mida Klient soetab Müüja kodulehel on kvaliteetsed ja sobivad kasutamiseks vastaval eesmärgil.

- Teavitama klienti viivitamata eelnevalt kirjeldatud vääramatu jõu tõttu asjaolude ilmnemisest ja võtma tarvitusele kõik mõistlikud vajalikud abinõud, et klient

saaks kauba õigel ajal kätte;

- Vastutama Müüja poolt raskest hooletusest või tahtlikult põhjustatud kahjude eest. 

- Kaitsma Kliendi poolt antud isiklikke andmeid.

Müüja ei vastuta kahjude eest, mis on tekkinud seoses:

- Kliendi enda tegevuse või tegevusetusega;

- Müüjast sõltumatutest asjaoludest (sh, kuid mitte ainult vääramatu jõud);

- Riketega posti või kullerteenuse töös;

 

Kliendi õigused, kohustused ja vastutus

Kliendil on õigus:

- Saada kogu tellimisaja jooksul teavet tellimuse etappide ning valmimise kohta;

- Toote tagastamisele, kui toode teda ei rahulda;

- Peale tellimuse tegemist igal ajal sellest Müüjale viivitamata teavitades taganeda;

- Kui Klient ütleb tellimuse üles vähem kui 3 nädalat peale tellimuse sisestamist, tagastakse talle 100% laekunud tellimuse hinnast. Kui Klient ütleb

tellimuse üles rohkem kui 3 nädalat peale tellimuse sisestamist, tagastakse talle 50% laekunud tellimuse hinnast.

Klient on kohustatud:

- Tagama, et ta on edastanud Müüjale kõik vajaliku ja korrektse info ja isiklikud andmed, mis lubavad Müüjal täita antud tellimust.

- Tasuma teenuse eest vastavalt lepingule.

- Mitte kahjustama Müüja mainet.

 

Isiklike andmete kasutamine 

- Müüja kohustuseks on kaitsa igati Kliendi poolt antud isiklikke andmeid ja edastada neid ainult juhtudel, kui see on hädavajalik.

- Kolmandad isikud ei pääse ligi Müüja süsteemidele ja ei tegele tellimuste ja andmetega.

- Müüja kasutab Kliendi isiklikke andmeid antud juhtudel:

•    Kliendi tellimuse vastu võtmine, kontrollimine ja töösse andmine, maksete töötlemine.

•    Analüütilisel otstarbel - et parandada Müüja veebilehte ja tõsta pakutava teenuse taset.

•    Toote saatmisel, et toode jõuaks õigel ajal õigesse kohta.

- Mõnikord jagab Müüja Kliendi andmeid usaldusväärsete kolmandate isikutega. Müüja teeb seda näiteks pakkide saatmisel ja maksete töötlemisel.

Samuti ka kui isiklikku infot soovivad õiguskaitseasutuse töötajad, on Müüja kohustatud neid andma.

- Müüja ettevõte on isikuandmete vastutav töötleja, Müüja ettevõte edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

 

Tarneaeg ja paki kohaletoomine

- Pulma- ja peokleitide tarneaeg on 6 nädalat, selle ajaga kleit valmib ja see edastatakse Kliendile.

- Peale kauba valmimist saadetakse see Kliendi poolt valitud transpordiviisiga kohale. Müüja tarnib Eesti siseselt, Soome, Lätti, Leettu ja teistesse Euroopa

riikidesse. Müüja pakub laia valikut, mis viisil Klient paki kätte võib saada.

- Müüja ei vastuta paki hilinemise või kadumise eest, kui paki hilinemine või kadumine on otseselt või kaudselt tingitud asjaoludest, mis ei allu Müüja kontrollile.

- Paki liikumist võivad mõjutada ka riigipühad ja nädalavahetused, pühade ajal võib pakkide liikumine olla aeglasem kui tavaliselt.

- Kui Müüjal ei ole võimalik saata Kliendile toode tema poolt valitud postiteenusega, võtab Müüja Kliendiga ühendust ja leiab mõne muu viisi.

 

Asjaolud, mis ei allu Müüja kontrollile

- Müüja ei vastuta tellimuse mitte täitmise või tarnimisega seotud probleemide ilmnemisel, kui neid põhjustanud asjaolud ei allu Müüja kontrollile.

Selliste asjaolude (A Force Majeure Event) alla kuuluvad kõik sündmused, tegevused või õnnetused, mis ei allu Müüja kontrollile, näiteks järgnevad:

•    Streigid tellimuse ostutamisega seotud töökohtades;

•    Ülestõusud, terroristlikud aktid, sõda või sõjaks valmistumine;

•    Tulekahju, plahvatus, torm, üleujutused, maavärinad, epideemia või mõni muu loodusõnnetus;

•    Asjaolu, mis teeb võimatuks rongi, lennuki või muu transpordiviisi kasutamise.

 

Lõppsätted

- Müüja ja Kliendi erimeelsused püütakse eelkõige lahendada läbirääkimiste korras. Nende ebaõnnestumisel on Kliendil õigus esitada kaebus Müüja

peale Tarbijakaitseametile.